«Ақмола облысы білім басқармасынының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ақсуат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-нің
2025-2026 оқу жылына арналған
оқу жұмыс жоспары
Рабочий учебный план
на 2025-2026 учебный год по КГУ «Общеобразовательная школа села
Аксуат отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»
Түсінік хат
2025-2026 оқу жылына арналған
«Ақмола облысы білім басқармасынының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ақсуат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-нің
негізгі және орта мектептердегі оқу жоспарының вариативтік компонентін бекіту туралы
ҚР-ның «Білім туралы» Заңына сәйкес оқушылар контингентінің аз болуына және класс-комплектілердің болуына байланысты білім беру ұйымдары шағын жинақталған мектеп болып табылады. «Ақмола облысы білім басқармасынының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ақсуат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ де шағын жинақталған мектеп болып саналады. 2025-2026 оқу жылының басында мектеп оқушыларының жалпы саны 65.
Классы- комплектілер төмендегідей:
Бастауыш мектеп
Қазақ тілінде оқитын - 1, 2, 3-4 (4 сынып/ 3 комплект),
Орыс тілінде оқитын – 2- 3, 4 (3 сынып/ 2 комплект)
Барлығы 7 сынып/5 комплект;
Негізгі мектеп
Қазақ тілінде оқитын 5-6,7-8,9 (5сынып/ 3 комплект),
Орыс тілінде оқитын – 5-6 ,7-8, 9 (5 сынып/ 3 комплект)
Барлығы 10 сынып /6 комплект;
Мектеп бойынша барлығы: 17 сынып / 11 комплект.
2025-2026 оқу жылында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда «Ақмола облысы білім басқармасынының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ақсуат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ ҚР-ның «Білім туралы», «Педагог статусы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» Заңдарын басшылыққа алып, төмендегі нормативтік құжаттар негізінде оқу процесін жүзеге асырады:
–«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
–«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы )
– «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы);
– «Білімді ұлт» «Сапалы білім» Ұлттық жобасын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы № 726 Қаулысы;
– «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы);
− «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығы);
− «ҚР БҒМ кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» (ҚР БҒМ 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы);
− «Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2018 жылғы 30 қазандағы №595 бұйрығы);
− «Арнайы білім беру ұйымдары түрлерінің қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы);
− «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жан басына нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2017 жылғы 27 қарашадағы № 596 бұйрығы);
− «Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 қаңтардағы №70 бұйрығы);
− «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы);
– «Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2015 жылғы 17 маусымдағы № 391 бұйрығы);
– «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшыларын ротациялауды жүргізу қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2021 жылғы 11 қарашадағы № 559 бұйрығы);
– «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығы);
– «Мамандандырылған Білім беру ұйымдарының желісін және дарынды балалармен жұмыс жөніндегі оқу-әдістемелік Кеңес туралы ережені бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2015 жылғы 1 шілдедегі № 428 бұйрығы);
– «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы);
– «Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығы);
– «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында педагогикалық кеңес қызметін ұйымдастырудың және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2008 жылғы 16 мамырдағы № 272 бұйрығы (өзгерістер мен толықтырулар ҚР БҒМ 2020 жылғы 2 сәуірдегі №125 бұйрығымен енгізілген);
– «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы;
– «Еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының дайындық бөлімдеріне, сондай-ақ мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға, орта білім беруге және қосымша білім беруге мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 29 қаңтардағы №122 бұйрығы);
– «Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын әзірлеу, келісу және бекіту қағидаларын бекіту туралы» (ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 4 мамырдағы №175 бұйрығы);
– «Үздік педагог» атағын беру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы №12 бұйрығы);
– «Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығы);
– «Орта білім беру ұйымдары үшін міндетті мектеп формасына қойылатын талаптарды бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығы);
– «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығы);
– «Орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 қаңтардағы № 18 бұйрығы);
– «Жеңімпаздар, жүлдегерлер және оларды дайындаған педагогтер бюджет қаражаты есебінен біржолғы сыйақымен марапатталатын жалпы білім беретін пәндер бойынша халықаралық олимпиадалардың тізбесін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 20 шілдедегі № 333 бұйрығы);
– «Білім беру деңгейлері бойынша сапаны қамтамасыз ету жөніндегі басшылықты бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 23 маусым № 292 бұйрығы).
Вариативтік бөлімнен берілген қосымша сағаттар былай бөлінді:
Мемлекеттік тілде оқитын 1-4 сыныптар:
1 сынып– 1 сағат таңдау бойынша курс «Қызықты математика»
2 сынып– 2 сағат таңдау бойынша курс «Қаламмен қиял әлемі» , « Математика және логика »
3 -4 сынып– 1 сағат таңдау бойынша курс «Қызықты математика»
Орыс тілінде оқитын 1-4 сыныптар:
2 сынып – 1 сағат «Занимательная математика»
Мемлекеттік тілде оқитын 5-9 сыныптар:
5-6 сынып – 0,5 сағат «Жаһандық құзыреттілік»
7-8 сынып – 0,5 сағат «Жаһандық құзыреттілік»
9 сынып – 1 сағат «Жаһандық құзыреттілік»
Орыс тілінде оқитын 5-9 сыныптар:
5-6 сынып – 0,5 сағат «Жаһандық құзыреттілік»
7-8 сынып – 0,5 сағат «Жаһандық құзыреттілік»
9 сынып – 1 сағат «Жаһандық құзыреттілік»
Курстың белгіленген мақсаттары мен міндеттері орта білім беру мазмұнымен сабақтастық пен өзара байланысты көздейді, оқу процесінің ажырамас бөлігі ретінде тәрбиелік контентті кеңейтеді. «Жаһандық құзыреттілік» курсының үлгілік оқу бағдарламасының оқу жүктемесінің көлемі мыналарды құрайды:
• 5-8 – сыныптарда - 0,5 сағат (екі аптада бір рет), оқу жылында 17 сағат
• 9 – сыныпта-аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат
Курстың мақсаты: Жаһандық азаматтық құзыреттілікке ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру.
Пояснительная записка
по утверждению вариативной части учебного плана в основной и средней школе по КГУ «Общеобразовательная школа села Аксуат отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»
на 2025-2026 учебный год
Согласно Закона Республики Казахстан «Об образовании», общеобразовательная школа с малым контингентом учащихся, совмещенными классами – комплектами является малокомплектной. КГУ «Общеобразовательная школа села Аксуат отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области» является малокомплектной, так как на начало 2025-2026 учебного года количество учащихся составляет 65 учащихся. Классы- комплекты следующие:
начальная школа
с государственным языком обучения - 1, 2, 3-4 (4 класса/ 3 комплекта),
с русским языком обучения – 2-3, 4 (3 класса/ 2 комплекта)
всего 7 классов/5 комплектов;
основная школа
с государственным языком обучения 5-6,7-8,9 (5классов/ 3комплекта),
с русским языком обучения – 5-6, 7-8, 9 (5 класса/ 3 комплекта)
всего 10 классов /6 комплектов;
Итого по школе: 17 классов / 11 комплектов.
При организации образовательного процесса в 2025-2026 учебном году в КГУ «Общеобразовательная школа села Аксуат отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области» руководствуется Законами Республики Казахстан «Об образовании», «О статусе педагога», «О правах ребенка в Республике Казахстан» и осуществляет процесс обучения на основе следующих нормативных документов:
− «Об утверждении государственных общеобязательных стандартов дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего и общего среднего, технического и профессионального, послесреднего образования» (далее – ГОСО) (приказ Министра просвещения Республики Казахстан от 3 августа 2022 года № 348);
− «Об утверждении типовых учебных планов начального, основного среднего, общего среднего образования Республики Казахстан» (приказ МОН РК от 8 ноября 2012 года № 500 Сноска. Приложение 6 – в редакции приказа Министра просвещения РК от 12.08. 2022 № 365);
− «Об утверждении типовых учебных программ по общеобразовательным предметам, курсам по выбору и факультативам для общеобразовательных организаций» (приказ МОН РК от 3 апреля 2013 года № 115);
− Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2021 года № 726 Об утверждении национального проекта «Качественное образование» «Образованная нация»;
− «Об утверждении Типовых правил проведения текущего контроля успеваемости, промежуточной и итоговой аттестации обучающихся» (приказ МОН РК от 18 марта 2008 года № 125);
– «Об утверждении перечня учебников для организаций среднего образования, учебно-методических комплексов для дошкольных организаций, организаций среднего образования, в том числе в электронной форме» (приказ МОН РК от 22 мая 2020 года № 216);
− «О внесении изменений и дополнений в некоторые приказы МОН РК» (приказ МОН РК от 26 июля 2019 года №334);
− «Об утверждении Типовых правил деятельности организаций образования соответствующих типов» (приказ МОН РК № 595 от 30 октября 2018 года);
− «Об утверждении Типовых правил деятельности видов специальных организаций образования» (приказ МОН РК от 14 февраля 2017 года № 66); − «Об утверждении Правил подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего, технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования» (приказ МОН РК от 27 ноября 2017 года № 596);
− «Об утверждении норм оснащения оборудованием и мебелью организаций дошкольного, среднего образования, а также специальных организаций образования» (приказ МОН РК от 22 января 2016 года № 70);
− «Об утверждении Правил и условий проведения аттестации педагогических работников и приравненных к ним лиц, занимающих должности в организациях образования, реализующих общеобразовательные учебные программы дошкольного, начального, основного среднего, общего среднего, образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования, и иных гражданских служащих в сфере образования и науки» (приказ МОН РК от 27 января 2016 года № 83);
− «Об утверждении квалификационных требований, предъявляемых к образовательной деятельности, и перечня документов, подтверждающих соответствие им» (приказ МОН РК от 17 июня 2015 года № 391);
− «Об утверждении Правил проведения ротации первых руководителей государственных организаций образования» (приказ МОН РК от 11 ноября 2021 года № 559);
− «Об утверждении правил назначения на должности, освобождения от должностей первых руководителей и педагогов государственных организаций образования» (приказ МОН РК от 21 февраля 2012 года № 57);
− «Об утверждении сети специализированных организаций образования и положения об учебно-методическом совете по работе с одаренными детьми» (приказ МОН РК от 1 июля 2015 года № 428)
− «Об утверждении Перечня документов, обязательных для ведения педагогами организаций среднего, технического и профессионального, послесреднего образования, и их формы» (приказ МОН РК от 6 апреля 2020 года № 130);
− «О внесении изменения в приказ МОН РК от 20 марта 2015 года № 137 «Об утверждении Правил организации учебного процесса по дистанционным образовательным технологиям» (приказ МОН РК от 28 августа 2020 года № 374);
− «О внесении изменений в приказ МОН РК от 16 мая 2008 года № 272 «Об утверждении Типовых правил организации деятельности педагогического совета и порядка его избрания в организациях дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего, среднего образования» (приказ МОН РК №125 от 02.04.2020 года);
− Санитарные правила «Санитарно-эпидемиологические требования к объектам образования», утвержденные приказом МЗ РК № ҚР ДСМ-76 от 5 августа 2021 года;
− «Об утверждении Правил размещения государственного образовательного заказа на подготовку кадров с техническим и профессиональным, послесредним, высшим и послевузовским образованием с учетом потребностей рынка труда, на подготовительные отделения организаций высшего и (или) послевузовского образования, а также на дошкольное воспитание и обучение, среднее образование и дополнительное образование детей» (приказ МОН РК от 29 января 2016 года № 122);
− «Об утверждении Правил разработки, согласования и утверждения образовательных программ курсов повышения квалификации педагогов» (приказ МОН РК от 4 мая 2020 года № 175);
− «Об утверждении Правил присвоения звания «Лучший педагог» (приказ МОН РК от 16 января 2015 года №12);
− «Об утверждении правил организации и проведения курсов повышения квалификации педагогических кадров» (приказ МОН РК от 28 января 2016 года № 95);
− «Об утверждении Требований к обязательной школьной форме для организаций среднего образования» (приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 января 2016 года № 26);
− «Об утверждении Типовых правил приема на обучение в организации образования, реализующие общеобразовательные учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования» (приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 октября 2018 года № 564);
− «Об утверждении Положения о классном руководстве в организациях среднего образования» (приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 января 2016 года № 18)
− «Об утверждении Перечня международных олимпиад по общеобразовательным предметам, по которым победители, призеры и педагоги, подготовившие их, поощряются единовременным вознаграждением за счет бюджетных средств» (приказ Министра просвещения Республики Казахстан от 20 июля 2022 года № 333).
− «Об утверждении Руководства по обеспечению качества по уровням образования» (приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 23 июня 2022 года № 292).
Дополнительные часы из вариативной части в классах распределены:
В 1-4 классах с государственным языком обучения:
из вариативного компонента даны:
в 1 классе – 1 час курсы по выбору «Қызықты математика»
во 2 классе - 2 часа курсы по выбору «Қаламмен қиял әлемі» , « Математика және логика »
в 3-4 классе - 1 часа курсы по выбору «Қызықты математика»
В 1-4 классах с русским языком обучения:
во 2 классе - 1 часа курсы по выбору «Занимательная математика »
В 5-9 классах с государственным языком обучения:
Дополнительные часы из вариативной части даны:
в 5-6 классе – 0,5 часов «Глобальные компетенции»
в 7-8 классе - 0,5 часов «Глобальные компетенции»
в 9 классе – 1 час «Глобальные компетенции»
В 5-9 классах с русским языком обучения:
Дополнительные часы из вариативной части даны:
в 5-6 классе – 0,5 часов «Глобальные компетенции»
в 7-8 классе - 0,5 часов «Глобальные компетенции»
в 9 классе – 1 час «Глобальные компетенции»
Объем учебной нагрузки Типовой учебной программы курса «Глобальные компетенции» составляет в:
• 5-8 классах – 0,5 часа (один раз в две недели), 17 часов в учебном году
• 9 классе – 1 час в неделю, 34 часов в учебном году
Курс с нагрузкой 0, 5 часов проводится 1 раз в две недели.
Цель курса: формирование конкурентоспособной личности, обладающей компетенциями глобальной гражданственности.
Рабочий Учебный план
1-4 классов с государственным языком обучения
КГУ «Общеобразовательная школа села Аксуат отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»
на 2025-2026 учебный год
|
№ |
Білімсалаларыжәнеоқупәндері |
Сыныптар бойынша апталық сағат саны |
Жүктеме, сағат |
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Апталық |
Жылдық |
||
|
Инварианттық компонент |
|||||||
|
I |
Тіл және әдебиет |
6 |
9 |
|
11 |
26 |
884 |
|
1 |
Әліппе, Ана тілі (оқу, жазу) |
6 |
- |
|
- |
6 |
204 |
|
2 |
Қазақ тілі |
- |
4 |
|
4 |
8 |
272 |
|
3 |
Әдебиеттік оқу |
- |
3 |
|
3 |
6 |
204 |
|
4 |
Орыс тілі |
|
2 |
|
2 |
4 |
136 |
|
5 |
Шетел тілі |
|
|
|
2 |
2 |
68 |
|
II |
Математика және информатика |
4,5 |
5 |
|
6 |
15,5 |
527 |
|
6 |
Математика |
4 |
4 |
|
5 |
13 |
442 |
|
7 |
Цифрлық сауаттылық |
0,5 |
1 |
|
1 |
2,5 |
85 |
|
III |
Жаратылыстану |
1 |
1 |
|
1 |
3 |
102 |
|
7 |
Жаратылыстану |
1 |
1 |
|
1 |
3 |
102 |
|
IV |
Адам және қоғам |
1 |
1 |
|
1 |
3 |
102 |
|
8 |
Дүниетану |
1 |
1 |
|
1 |
3 |
102 |
|
V |
Технология және өнер |
3 |
3 |
|
3 |
9 |
306 |
|
10 |
Музыка |
1 |
1 |
|
1 |
3 |
102 |
|
11 |
Көркем еңбек |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Еңбекке баулу |
1 |
1 |
|
1 |
3 |
102 |
|
13 |
Бейнелеу өнері |
1 |
1 |
|
1 |
3 |
102 |
|
VI |
Денешынықтыру |
3 |
3 |
|
3 |
9 |
306 |
|
12 |
Денешынықтыру |
3 |
3 |
|
3 |
9 |
306 |
|
Инварианттық оқу жүктемесі |
18,5 |
22 |
|
25 |
65,5 |
2227 |
|
|
Вариативтік компонент |
|||||||
|
Вариативтік оқу жүктемесі |
1 |
2 |
|
1 |
3 |
102 |
|
|
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі |
19,5 |
24 |
|
26 |
69,5 |
2363 |
|
Рабочий Учебный план
1-4 классов с русским языком обучения
КГУ «Общеобразовательная школа села Аксуат отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»
на 2025-2026 учебный год
|
№ |
Образовательные области и учебные предметы |
Недельное количество часов по классам |
Нагрузка, часы |
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Недельная |
Годовая |
||
|
Инвариантный компонент |
|||||||
|
I |
Язык и литература |
|
|
12 |
13 |
25 |
850 |
|
1 |
Букварь, Обучение грамоте |
|
|
- |
|
|
|
|
2 |
Русский язык |
|
|
4 |
4 |
8 |
272 |
|
3 |
Литературное чтение |
|
|
3 |
3 |
6 |
204 |
|
4 |
Казахский язык |
|
|
3 |
4 |
7 |
238 |
|
5 |
Английский язык |
|
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
II |
Математика и информатика |
|
|
6 |
6 |
12 |
408 |
|
6 |
Математика |
|
|
5 |
5 |
10 |
340 |
|
7 |
Цифровая грамотность |
|
|
1 |
1 |
2 |
68 |
|
III |
Естествознание |
|
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
7 |
Естествознание |
|
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
IV |
Человек и общество |
|
|
1 |
1 |
2 |
68 |
|
8 |
Познание мира |
|
|
1 |
1 |
2 |
68 |
|
V |
Технология и искусство |
|
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
10 |
Музыка |
|
|
1 |
1 |
2 |
68 |
|
11 |
Художественный труд |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Трудовое обучение |
|
|
1 |
1 |
2 |
68 |
|
13 |
Изобразительное исскуство |
|
|
1 |
1 |
2 |
68 |
|
VI |
Физическая культура |
|
|
3 |
3 |
6 |
204 |
|
12 |
Физическая культура |
|
|
3 |
3 |
|
204 |
|
Инвариантная учебная нагрузка |
|
|
26 |
27 |
53 |
1802 |
|
|
|
|||||||
|
Индивидуальные и групповые занятия развивающего характера |
|
|
- |
- |
- |
- |
|
|
Вариативная учебная нагрузка |
|
|
- |
- |
- |
- |
|
|
Объем максимальной учебной Нагрузки |
|
|
26 |
27 |
53 |
1802 |
|
Рабочий Учебный план 5-9 классов
с государственным языком обучения
«Общеобразовательная школа села Аксуат отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»
на 2025-2026 учебный год
|
№ |
Білім салалары және оқу пәндері |
Сыныптар бойынша апталық сағат саны |
Жүктеме, сағат |
||||||
|
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Апталық |
Жылдық |
|||
|
Инварианттық компонент |
|||||||||
|
I |
Тіл және әдебиет |
|
11 |
|
11 |
11 |
33 |
1122 |
|
|
1 |
Қазақ тілі |
|
3 |
|
3 |
2 |
8 |
272 |
|
|
2 |
Қазақ әдебиеті |
|
2 |
|
2 |
3 |
7 |
238 |
|
|
3 |
Орыс тілі мен әдебиет |
|
3 |
|
3 |
3 |
9 |
306 |
|
|
4 |
Ағылшын тілі |
|
3 |
|
3 |
3 |
9 |
306 |
|
|
II |
Математика және информатика |
|
6 |
|
6 |
6 |
18 |
612 |
|
|
5 |
Математика |
|
5 |
|
|
- |
5 |
170 |
|
|
6 |
Алгебра |
|
- |
|
3 |
3 |
6 |
204 |
|
|
7 |
Геометрия |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
8 |
Информатика |
|
1 |
|
1 |
1 |
3 |
102 |
|
|
III |
Жаратылыстану |
|
2 |
|
8 |
8 |
18 |
612 |
|
|
9 |
Жаратылыстану |
|
2 |
|
- |
- |
2 |
68 |
|
|
10 |
География |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
11 |
Биология |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
12 |
Физика |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
13 |
Химия |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
IV |
Адам және қоғам |
|
3 |
|
3 |
4 |
10 |
340 |
|
|
14 |
Қазақстан тарихы |
|
2 |
|
2 |
2 |
6 |
204 |
|
|
15 |
Дүниежүзі тарихы |
|
1 |
|
1 |
1 |
3 |
102 |
|
|
16 |
Адам. Қоғам. Құқық |
|
- |
|
- |
1 |
1 |
34 |
|
|
V |
Технология мен өнер |
|
3 |
|
1 |
1 |
5 |
170 |
|
|
18 |
Музыка |
|
1 |
|
- |
- |
1 |
34 |
|
|
19 |
Көркем еңбек |
|
2 |
|
1 |
1 |
4 |
136 |
|
|
VI |
Денешынықтыру |
|
3 |
|
3 |
3 |
9 |
306 |
|
|
20 |
Денешынықтыру |
|
3 |
|
3 |
3 |
9 |
306 |
|
|
Инварианттық оқу жүктемесі |
|
28 |
|
32 |
33 |
93 |
3162 |
||
|
Вариативтік компонент |
|||||||||
|
«Жаһандық құзыреттілік» |
|
0,5 |
|
0,5 |
1 |
2 |
68 |
||
|
Вариативтік оқу жүктемесі |
|
0,5 |
|
0,5 |
1 |
2 |
68 |
||
|
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі |
|
28,5 |
|
32,5 |
34 |
95 |
3230 |
||
Рабочий Учебный план 5-9 классов
с русским языком обучения
«Общеобразовательная школа села Аксуат отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»
на 2025-2026 учебный год
|
№ |
Образовательные области и учебные предметы |
Недельное количество часов по клас. |
Нагрузка, часы |
||||||
|
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Недельная |
Годовая |
|||
|
Инвариантный компонент |
|
|
|||||||
|
I |
Язык и литература |
|
12 |
|
12 |
12 |
36 |
1224 |
|
|
1 |
Русский язык |
|
3 |
|
3 |
2 |
8 |
272 |
|
|
2 |
Русская литература |
|
2 |
|
2 |
3 |
7 |
238 |
|
|
3 |
Казахский язык и литература |
|
4 |
|
4 |
4 |
12 |
408 |
|
|
4 |
Английский язык |
|
3 |
|
3 |
3 |
9 |
306 |
|
|
II |
Математика и информатика |
|
6 |
|
6 |
6 |
18 |
612 |
|
|
5 |
Математика |
|
5 |
|
- |
- |
5 |
170 |
|
|
6 |
Алгебра |
|
- |
|
3 |
3 |
6 |
204 |
|
|
7 |
Геометрия |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
8 |
Информатика |
|
1 |
|
1 |
1 |
3 |
102 |
|
|
III |
Естествознание |
|
2 |
|
8 |
8 |
18 |
612 |
|
|
9 |
Естествознание |
|
2 |
|
- |
- |
2 |
68 |
|
|
10 |
География |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
11 |
Биология |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
12 |
Физика |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
13 |
Химия |
|
- |
|
2 |
2 |
4 |
136 |
|
|
IV |
Человек и общество |
|
3 |
|
3 |
4 |
10 |
340 |
|
|
14 |
История Казахстана |
|
2 |
|
2 |
2 |
6 |
204 |
|
|
15 |
Всемирная история |
|
1 |
|
1 |
1 |
3 |
102 |
|
|
16 |
Человек. Общество. Право |
|
- |
|
- |
1 |
1 |
34 |
|
|
V |
Технология и искусство |
|
3 |
|
1 |
1 |
5 |
170 |
|
|
18 |
Музыка |
|
1 |
|
- |
- |
1 |
34 |
|
|
19 |
Художественный труд |
|
2 |
|
1 |
1 |
4 |
136 |
|
|
VIІ |
Физическая культура |
|
3 |
|
3 |
3 |
9 |
306 |
|
|
20 |
Физическая культура |
|
3 |
|
3 |
3 |
9 |
306 |
|
|
Инвариантная учебная нагрузка |
|
29 |
|
33 |
34 |
96 |
3264 |
||
|
Вариативный компонент |
|
|
|||||||
|
«Глобальные компетенции» |
|
0,5 |
|
0,5 |
1 |
2 |
68 |
||
|
Вариативная учебная нагрузка |
|
0,5 |
|
0,5 |
1 |
2 |
68 |
||
|
объем максимальной учебной нагрузки |
|
29,5 |
|
33,5 |
35 |
98 |
3332 |
||
Учебный план утвержден педагогическим советом школы
протокол № 1 от 26.08.2025 года.
И.о.директора школы: А.Туребаева
Секретарь: С.Кеңесова